تهمت زنندگان را به خدا واگذار می‌كنم/مبعلی: عذرخواهی می‌كنم و جریمه را می‌پذیرم
نوشته شده توسط : alireza

ایمان مبعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره جلسه امروز خود در باشگاه استقلال عنوان كرد: بابت توضیح دادن در مورد اخراجم در بازی روز گذشته، جلسه ای با نظری جویباری و امیری برگزار كردم. با توجه به اینكه شاید حضورم در ادامه مسابقه باعث می شد تیم 3 امتیاز را كسب كند 10 میلیون تومان جریمه نقدی شدم.
وی افزود: رسما از فتح الله زاده، سایر مسئولان استقلال، كادرفنی و هواداران عزیز عذرخواهی می كنم و به همین دلیل این جریمه را می پذیرم اما همچنان عقیده دارم اهانتی به داور نكردم و بی دلیل اخراج شدم.
مبعلی در خصوص اینكه گفته می‌شود وی برای اینكه مقابل فولاد خوزستان بازی نكند اخراج شده، گفت: همیشه نان حلال به خانه ام برده ام. من مسلمان هستم و اعتقاد دارم تمام كسانی كه چنین حرف هایی می زنند تهمت زده اند و آنها را به خدا واگذار می كنم.





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: برچسب‌ها: جریمه , تهمت ,
:: بازدید از این مطلب : 679
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: